GokceMom_ 10+1 haftalık hamileyim bişey sorucam hamilelikte greyfurt suyu içmek zararlımı canım greyfurt ıstemısti greyfurtu sıkıp içtim zararlımıdır sizce
GokceMom_ Abartıya kacmadım ıkı defa içmiştim sadece bi tanıdık da düşük yapar greyfurt deyınce korktum biraz ilk hamileliğim bide
1erkekkannesiiii GokceMom_ herkes her şeyi diyor canım boşver öyle olsa doktorlar uyarır vitamindir sonuçta
GokceMom_ gokce66 doktor da bana bol bol su tüket ve bol bol meyve ye demişti zaten bi tanıdık deyınce bıraz korktum ılk hamileliğim oldugu ıcın tedırgın oldum biraz
gokce66 GokceMom_ midende bi problem yaratmazsa ye de ben Artk turunçgillerden yiyemiyorm bol meyve yemekten midemde ülser oluşmuş 😊😊
GokceMom_ gokce66 gecmiş olsun canım cevabın için de cok tesekkur ederım valla korkum gitti🥰😊bende eskiden pek aramazdım meyveyı ama hamılelıkten sonra hergun meyve tuketıyorum valla
gokce66 GokceMom_ hiç bir zararı olmaz hele ki turunçgillerin 😊 Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin
GokceMom_ gokce66 Amin ınsallah Allah razı olsun butun hamişlerimiz saglıkla kucagına almayı nasip etsin inşallah Rabbim