y___e Adetime 4 , 5 gün gibi bir şey var erken gebelik testi yaptım negatif çıktı silik bile çıkmadı 12 gün önce ilişki yaşamaya başladım tam yumurtlama döneminde oldu 🥺😟
Karadasesra y___e her yumurtlama döneminde herkez hamile kalıcak diye bişey yok canım bazı insanlar var hemen hamile kalıyo bazı insanların daha uzun sürebiliyo hemen morelini bozup pes etme ben 3 ay sonra hamile kaldım Allah hayırlı zamanda hayırlı evlatlar nasip etsin çalışmalara devam üzülme 😊
Lokumum9593 y___e benim regl gecikmisti erken tani koyan test yaptim. Negatif cikti. Ustelik %99 dogruluk diye iddia ediyordu. Cok uzulmustum. Aradan 10 gun gecti hala regl olmamistim. Kan testi verdim. 4 haftalik hamile oldugumu ogrendim. Testler insani yaniltiyor. evde yapilan İdrar testu asla kan kadar guvenilir olmuyor. Allah isteyenin kucagini bos birakmasin🌹
aygt y___e erken gebelik testleri ne kadar doğru bilemiyorum. Erken gebelik testim benimde negatifti. Ama adet dönemim gelince yaptığım test pozitifti. Allahtan ümit kesilmez 🤲🏻
y___e Karadasesra aynen hayırlısı hayaller 4 ay sonraya ertelendi eşim yanımda değil sürekli teşekkür ederim 🌸
Yenianne66 y___e hım benim gibi durumlarımız aynı benim eşimde sürekli yanımda değil o yüzden üzülme bak biz sadece bir kere bi buçuk ay boyunca Yanyana kaldık onda da hemen gebe kaldım düşük oldu geri tabi ama onun dışında bi hafta işe on gün deneme ile olmayabilir ben o yüzden artık stres yapmıyorum sen de yapma kendini üzersin 🥰
Mhande Benim de 5 kasm adet günüm bugün erken gebelik testi yaptım çizgi yok denecek kadar silik çıktı hayalle öbür aya kaldı şimdiden elendim bu ay 😑
y___e Mhande senin ki em azından diğer aya ertelendi benim 4 ay sonraya ertelendi düşün yılda sadece bir kaç kere şansım var 🥺☺️😊😊
Gamsel Lokumum9593 kuzum yaaa gerçektenmi ben tüp bebek tedavisi görüyorum tranferimin 9. Günü sabahtan beri kendime gelemedım erken test alıp yaptım dayanamayıp negatif çıktı kanda çıkma olasılığı var dimi umut oldun bana 😍
Esmanurkts Merhabalar ben en son 9 eylülde adet oldum ve o zamandan beri adat olmadım henüz 21 ekimde kan testi verdim negatif çıktı idrar testi yaptım dün akşam üstü silik çizgi çıktı kan testi versem sonuç çıkar mı bilemedim yaşayanlarınız var mı bu durumu
YaseminBatrk Esmanurkts benimde 11 Eylül adet tarihim 27 Ekim’de kan verdim pozitif çıkmıştı. Aynı gün sonucu öğrenmeden idrar yaptım yarı silik gibi çıkmıştı. Geç döllenme olabilir. Tekrar kan tahlili verin bence
Mhande Mhande kuzu burda belki fazla belli değil ama gerçekte canlı görsen çizgi çok silik belli oluyor ama yok bence hissetmiyorum zaten sırt ve kasık ağrısından başka belirti yok adete 4 gün kaldı neyse artık diğer aya 😞😞
mmomssss Mhande Mhande canım benimde adete 6 gün var az önce erken gebelik testi yaptım. Aynı benimde bu kadar silik insallah tutmustur hepimizin ki 🤲🏻🌸🌸 birde iliskinin üstünden 1 hafta geçti o yüzden hemen çıkmayadabilir.
Zehross03 Mhande aaaa olabiliir negatif degilki bu kanda beta olmasa bu kadar bile cıkmıyor emin ol kan ver bence
mybaby1923 Mhande ben aynı böyle 4 gun kala kaset testle ogrendım erken gebelıkte cıkmadı kımı önce kan sonra ıdrar dıyor ama bazı testler okadar hasas kı bence ıdrarda once çıktığına yemın edebılır ama ıspatlayamam 😊 böyle olup kanda daha 1.20 olan sonra yükselen cok gördüm hakkınızda hayırlısı ıns
mmomssss aygt Mesela benim yumurtlamam 17. Gündü iliskinin üzerinden 1 hafta geçti bugün yaptım aşırı silik cıktı erken gebelik testleri ama iliskinin üzerinden kaç gün geçmesi lazım bide o var 😌
y___e aygt evet öyle belirtiler var karnım ağrıyor 2 gündür kasık ağrısı var göğüslerim değişmiş bilmiyorum az kaldı günlerime bakalım nasip
y___e Yenianne66 stres yapmamaya çalışırım zaten yapsakta değişen bir şey olmuyor en iyisi akışına bırakmak 🌸