Gnsmlk Kizlar bugün doktor kontrolüm vardı ve kalp atışını karından ultrasonda dinleyemedik. Doktor kesenin 6+1 hafta ile uyumlu olduğunu söyledi. İlk gebeliğim endişeleniyorum. Var mı benimle aynı durumda olan ?
efeninannesiii_ Gnsmlk merak etme 7 haftada duyarsın daha çok yeni olduğu için muhtemelen. Benim doktorum da senin haftalarında duyamazsak korkma demişti. Panik yapacak bişey yok 😍
323832 Gnsmlk 6.hafta da karindan benimde dinlenmedi doktor vajinal da bakmak istemedi gerek duymuyorum demisti 7.haftada net duyduk
Leylaates Gnsmlk bende 6+3 de gittim canım keseyi gördük ama kalp atışını duyamadık 1 hafta sonra tekrar gidicem çok erken olduğu için duyulmayabiliyor herkesin bir olmuyo 6 haftada duydum diyen de var o yüzden stres yapma inşallah sağlıcakla duyarız 🌸🌸🌸
Gnsmlk efeninannesiii_ Çok teşekkür ederim. 3 ay önce kimyasal gebelik geçirmiştim. Bu yüzden gereğinden fazla endişeleniyorum sanırım 🤦🏻♀️
efeninannesiii_ Gnsmlk düzenli şekilde güzel güzel beslen. Bol vitamin sebze tüket. En çokta ayaklarını uzat ve dinlen kötü düşünme. İnşallah sağlıkla kucağına alırsın ❤️❤️
Gnsmlk efeninannesiii_ Tavsiyeleriniz için teşekkür ederim. İnşallah hepimiz sağlıklı bir şekilde kucağımıza alırız bebeklerimizi ❤️
323832 Gnsmlk allahin izniyle duyarsin vajinal daha garanti oldugu icin bazi doktorlar hemen ona yoneliyo ama benim doktorum gerek duymamisti sorun yoktur icini rahat tut
Gnsmlk Leylaates Ufak çaplı bir stres yaşadim ama daha iyiyim şuan🌸 Beklemekten başka çaremiz yok. İnşallah haftaya duyarız 😍
Sulemiiyy Gnsmlk endişelenmen için çok erken en az 8 haftaya kadar vakti var duyabilmen için üzülme iyi şeyler düşünürsen iyi şeyler olur kafana takma kötü düşünme