Kızlar 25 +0 bugün detaylı ultrasona girdim 632 gr çıktı kilosu ölçüleri falan da dediki 1 hafta geriden geliyorsun 24 haftalık hesapla dedi gelişiminde mi gerilik var dedim adetlerin duzenlimiydi gecikme oluyor muydu dedi evet dedim ondan olabilir dedi başına gelen varmı ne yapmam lazım ya acaba çok kilo mu almadı beslenmem mi iyi değil bilemedim