Minigim38 7 günlük bebeğim emerken göğsümde uyuyor yatağına yatırınca ağlıyor. Memeyi ağzından çekincede ağlıyor emmese bile ağzında kalsın istiyor. Böyle olunca yemek yiyemiyorum tuvalete bile gidemiyorum napmam lazım🤷♀️🤷♀️
suscarparimm Minigim38 Sancılı olabilir her emzirmeden sonra gazını çıkartıp göbek deliğine ayak altına zeytinyağı sürüp sıcak küçük havlu koyun
1erkekkannesiiii Minigim38 kokunuzu istiyor olabilir beşiğine kokunuz olan bisey koyun rahatlar ya da gazı olabilir yatağa yatırmadan önce gaz masajı yapıp yatırmayı deneyin yağlarla biraz sakinleştirin. Ara ara yatağa bırakıp deneyin elbet pes edecek 🥹😍
Mer93 Minigim38 emzirmedanışmanıacelya diye bi sayfa var instagramda bugün bununla ilgili bişey paylaşmıştı hikayeye bakabilirsiniz direk çekmek yerine ağzının kenarından parmağınızla bıraktırın resmi var hikayede hala ayrıca emzirip yatırmayın hep memeyi çekin gazını çıkarın sonra pışpış yaparak falan uykuya dalsın
gokce66 Minigim38 daha göbek bağı bile düşmemiş annesi bence o sadece sizi istiyor 😊 bence yanına sizde uzanın koynunuzda uyusun uykuya dalınca karni toksa eğer emzik vermeyi deneyebilirsnz
Minigim38 suscarparimm göbek kordonu düşmedi henüz. Gazını da çıkarıyorum zaten cok gazı olmuyor mama vermediğim için. Kollarımda kokumla uyumak istiyor 🤷♀️baş ucuna kıyafetimi koydum kokusunu alsın diye oda işe yaramadı
Minigim38 1erkekkannesiiii evet kokumla uyumak istiyor kıyafetimi koydum baş ucuna ama 1 saat sonra yine aynı oldu. Gazını da her emzirmeden sonra çıkarıyorum cok gazı olmuyor mama falanda vermiyorum
Minigim38 Mer93 ben çekmiyorum kendinin bırakmasını bekliyorum. Bi dediğiniz sayfaya bakayım teşekkür ederim 😊
1erkekkannesiiii Minigim38 oyy kuzum Allah yardımcın olsun telaş etme bir ağrısı vardır belki yüzüstü yatırın sırtına da masaj yapabilirsin belki yatmak canını acıtıyordur 😢
Minigim38 gokce66 evet öyle yapıyorum yanında yatarak emziriyorum diğer türlü emzirme süresi uzun sürdüğü için kolum uğuşuyor😄emziği canı isterse emiyor canı istemezse ağzını kitliyor almıyor
Minigim38 1erkekkannesiiii bilmiyorum ki göbek bağı düşmedi ama düşmesine az kalmış acaba o mu ağrı yapıyor
gokce66 Minigim38 ayhhh dogurasim geldi 😊 o suan aranızda ki bağın gelecekte ki temellerini atıyor bence sadece keyfini çıkarın 🧿❤️
1erkekkannesiiii Minigim38 yok canım yapmaz bence bağı ya gaz ya ağrısı var ya da size aşık bir bebe 😍😍😁 cok rahatsızsa bi doktora gösterin isterseniz cok ağlıyorsa tabi
Dogukoo Minigim38 yazan var mı bilmiyorum ama instagramda görmüştüm göğsünden cıkardıgın göğüs pedini baş ucuna koy belki o işe yarar 😍 çok güzel bişey bir yandan sana bağlı bir minnak 🤗 maşallah
Minigim38 Dogukoo göğüs pedi kullanmadım hiç ama işe yarıyorsa denesem çünkü hiçbir iş yapamıyorum tuvalete bile gidemiyorum bebeği bırakıp