Kızlar selam benim bat 19 Eylül’dü biraz geçince idrar testi yaptım negatif çıktı kan testi yaptım bu ayın 26eında oda negatif çıktı. Gecikmenin 12.günündeyim ve az önce tuvalete gittim kahverengi akıntı geldi. Acaba yerleşme kanaması mı geç döllenme olanlar kaçıncı günde pozitif olduğunu ögrendi? 🌸