Sevgili Anneler Merhaba, 31 haftalık gebeyim ve sgklı olarak çalışıyorum 32. Haftada rapor alabileceğimi biliyorum fakat rapor parası nasıl yatar ne zaman yatar bilmiyorum eğer çalışır alırsam çalışamaz ne zaman alabilirim bu konular hakkında tecrübelerinizi yazarsanız sevinirim