Gamzeatasoy Bugün kontrole gittim bebeğimin suyunun fazla olduğunu ve 2hafta önde gittiğini söylediler erken doğuma yol açar dediler suyun fazla olması mide ve bağırsaklara etki eder gibi şeyler söylediler bu durumu yaşayan var mı içimde kurt düştü 😑😑
Sermec27 Gamzeatasoy şeker yüklemesi yaptırdın mı canım gebelik şekeri olabilir önden de gidiyormus bebeğin benimde gebelikte suyum fazlaydı şekerim çıkmıştı doğuma kadar diyet yapmıştım
HilalEyce Gamzeatasoy benimde suyum fazlaydı. Gayette zamanında doğdu iri bebek olduğu için sezaryen ile doğum yaptım. Ama normal doğum olsaydı gayette gününü dolduruyordu. Gebelik şekerim yoktu.
Ayda123 Gamzeatasoy ilk bebeğimde benimde öyle dediler ama doktorum korkma son aylarda olabilir 10 gün sonra tekrar bakalım su sonradan gidiyo dedi ve öyle de olmuştu hatta böbrektede sıvı birikmiş bebekte demişti çok şükür sonradan geçmiş inş senin de geçer canım bi 10 gün sonra doktor çağırmıştır senide inş geçer korkma Allahın izniyle birşey olmaz
Sermec27 Gamzeatasoy hakkında hayırlısı olsun canım üzülme şekerin varsa diyet yaparsın doğuma kadar sorun yaşamazsın Allah’ın izniyle inşallah 🤲
Gamzeatasoy Ayda123 malesef cagirmadi sonuçlarım yarın çıkacak seker yüklemesi yaptık çok ilgili değiller hep azarlama pesindeler