Dadaliya bilgilerine kesinlikle guven seni ve bebegini senden iyi dusunurler .ben ozelden etlike gecmis biri olarak soyluyorum .bana yapilan yanlis tetkikleri halkin begenmedigi asistan tespit etti .bastan sona yanlis tedavi dedi . hocasi profu aradi prof odasina cagirdi beni muayene etti. asistan hakliydi ozeldeki tedavimi birakip onlarda devam ettim.yatar kalkar hepsine dua ederim. 2 ameliyatimi sorunsuz yaptilar rahmime zarar vermeden.