islamhatice 26 haftalık hamileyim ben de çekirge doruğa gidiyordum eylülde 6 bin demişlerdi ama doktorum 2 aydır raporlu yarın hayat hastanesinden randevu aldım oraya gidicem ama kafam karışık açıkçası doltor ve hastane konusunda
islamhatice oykumm_1233 o hastanedeki sözü geçen doktor tandığımk zeynep toksoy karaşini önerdi. Onunla ilgili var mı bilginiz
oykumm_1233 islamhatice ben özlem hanıma gidiyorum ama bıkeresinde o hanfendıye muane olmustum doktorum yok dıye ilk kez gördugum için biraz sakin ve bilgisiz gibi gelmişti belkı bi kaç sefer gidilirse daha iyi gözlemlenebılır
Sekerbebekkk islamhatice en son 7900 diye duydum son zamdan sonra, süsleme ayrı diye biliyorum daha konuşmadık onları doktoru önerdim sadece aşırı memnun olduğum için🥰