sendekimsinnn Kızlar çarşamba bebeğimi alacaklar kan akışı yavaşladığı için 32 haftalık dopum yapanlar bebeğiniz kaç gğn küvözde kaldı bebeğime bişey olmasından korkuyorum
Cdem21 sendekimsinnn hiç bir bilgim yok ama üstte kalsın diye yazıyorum rabbim yardımcınız olsun aklınıza kötü şeyler getirmeyin
benkosarim sendekimsinnn üstte kalsın benim de bilgim yok ama eğer kilosu falan iyiyse çok uzun kalmıyorlar diye biliyorum
Bahar-u sendekimsinnn 32+4 günlük dogdular sancım vardı ikiz bebişlerdi. Tam bir ay kaldılar çok şükür kavuştuk🤗
enesayazmoom sendekimsinnn şuan 32 haftadayiz en büyük korkum erken doğum yapmak 🙄😪 akintim çok ve bebek çok toplanıyor yarın kontrolüm var. Allah size bağışlasın yavrunuzu tek avaz da dogurursunuz inşallah