Kizlar bendemi boyle bı tek Benim daha ilk zamanlardan karnım meydana çıkıyor ewet bı kısmı gazdan farkediliyo ama bu gecmiyo sadece farkediliyo önceki gebeligimde de aynı olmuştum Benim gibi erkenden Daha bebiş yaban mersini kadarken karnı değişen oldumu . Abartiyo demeyin 😂😂Önceki gebeligimden tecrübem oldu Baya dikkat ediyorum Ama ne bilim İç karnım dar galiba doktor öyle söylemişti benim gibi olan varmı 🙄🙄