esmerella37 https://imgyukle.com/i/Jkmu1p https://imgyukle.com/i/Jkmxwy https://imgyukle.com/i/JkmCkx https://imgyukle.com/i/JkmIuM https://imgyukle.com/i/JkmSa6 Hormon tahlıllerim
busraninprofili esmerella37 ovulasyon testi kullan belki yumurtlama gunlerini bilmiyosundur. Esine de keciboynuzu özu yedir bol bol
Nurrddn esmerella37 hiç eşine tahlil felan yapmadılar mı hani benimde çok geç oldu çok şükür şuan hamileyim rabbim darısı sana nasip etsin kanallarına felan bakıldı mı canım
Angel276250 esmerella37 canım benim 3 sene olmadı üstelik pco hastasıydım ama bütün değerlerim normal çıkıyordu. Doktora gidiyordum iki defa aşılama yaptırdım olmadı ne ilaçlar kullandım. Sonra başka bi konudan dolayı ameliyat olmam gerekti ameliyat olur tüp bebek yaparım diyip tamamen bıraktım çocuk işini. Hiç aklımın ucunda yoktu sonra bi kontrole gittim hamilesin dedi doktor şok oldum inanmadım halbuki adam direk keseyi görmüştü. Hamileliğimi bilmeden rafting mi yapmadım dağlarda mi yürümedim🙈 demem o ki ne zaman düşünmeyi bırakırsan kendiliğinden oluveriyor. Bi de herşeyin bence zamanı var Rabbim en güzel zamanda hayırlısıyla versin inşaallah 🤲🥰
70_siradanbiri esmerella37 benim de tüm degerlerim normal ama olmadı tup bebek yaptırıyoruz, kac yıllık evlisin bilmiyorum ama yaşın da gencse stresle başa cikabilirsen biraz daha deneyin.
esmerella37 70_siradanbiri hyr gorunmedi 25 yasndaym 3 senedr korunmadık ama tabi bn hmn tuvalete klkıyordum ondan da olablr
70_siradanbiri esmerella37 hayir asla tuvalete hemen kalkmakla bi ilgisi yok. Bence eşinizi ikna edin oda insan sonuçta sıkıntı onda da olabilir boşuna zaman kaybı.
Tugbakaraer esmerella37 bence de tuvalete kalkmayla alakası yok çok fazla düşünüp stres yapmamaya çalışın bazen de stres bile çok etkiliyor
Kubrakck2222 Instagramdan Mehmet Fatih Karslı hocayı takip etmenizi öneririm Mfk yöntemi diye bi yöntem anlatıyor, faydasını görenler varmış bilemiyorum 😊
70_siradanbiri esmerella37 tabiki sadece senden kaynaklacak diye birsey yok . Sperm sayısı, hızı,morfolojisi bunların hepsi olmamasına etken . Yani 3 yıldır istiyorsunz ve eşiniz görunmemiş sasirdim açıkçası. En azindan içiniz rahat olur
esmerella37 70_siradanbiri bende benden kaynaklı sanıyordum o yuzden regl sancısı gecikme fılwn olumca
mrvsrcn canım 3 yıldır olmuyorsa sen ilk ne zaman gittiysen eşinde o zaman gitmeliydi doktora. Sorun illaki kadında olacak diye bir şart yok sen boşuna kendini strese sokuyorsun.