Minibebe Mucizebb ilk hamileligimde gece 1 gibi sancim başladı sabah altıya kadar sıcak su torbasi bağladım belime evde yürüdüm oturup kalktım sabah 7 de hastaneye gittiğimde açıklık 8 9 cm di
sedefyrs1101 Sadece sabaha kadar evde koridorda tur attım yürüdüm hiç durmadan sancim geldiğinde. Alakası var mıdır bilmiyorum ama hastaneye gittiğimde tam açıklık tı:)
Mucizebb sedefyrs1101 Ben cok yuruyorum daha aciklik icin kontrole gitmedim. Suyum veya nişanimda gelmemis hic. Suni sanci almak. İstemiyorum ilk dogumumda cok zordu suni sanciyla oldu
Mucizebb Minibebe O 7. 8 cm aciklik olurken sanci cok varmiydi aci cou kotuydu bn norml dogum yptim ilk dogumum ama suni sanci verildi. Norml dogum sancisi nasil basliyor nasil oluyor hic bilmiyorum ve cok merk ediyorum
Minibebe Mucizebb 8 9 cm sancim yoktu çok fazla ama kızım kanala girmemisti o çok zorladı son 1 saat çok fenaydı ya sancı bende suni almadım kendi sancimla doğdu