Ada-1712 belki siz hissetmiyorsunuzdur. Normal tekme atıyor hissediyorsunuz tekme olduğunu. Ama ben ilk hissettiğimde 16. Hafta olduğu için kayma gibi hissetmiştim sonra büyüdükçe kuvvetlendi şimdi tekme olarak hissediyorum. Genelde sırt üstü uzandığımda daha çok hissediyordum ama şimdi sol yanda da hissediyorum. Tatlı bişeyler yiyip uzanmayı deneyin sessiz olsun ortalık siz konuşun onunla tepki verecektir inşallah 🥰