Tospikannesiiiii Merveee94 benim de öyle gidiyordu 40 da 3800 dedi 3500 dogdu normal ultrason yanılma payı var
Satiyeak Merveee94 benimde 37+2 bugun 3400 grm cikti. 1 hafta ilerde. Ama dogum kilosu farklilik gosterebilir o yuzden kafaya takmiyorum
Srdm Merveee94 36 da 3260 gramdı çatı muaeyenesi oldum 3 bucugu geçerse normal doğuramazsın dedi doktorum 38 de kontrolümüz büyük ihtimal sezaryen olucak 🙃