melegimhosgeldin1 kendi doktorumda 12,haftada göbek çıkmaz derken bunu bilime dayandırark söylediğini düşünüyorum,daha bebek şeklini bile almayan bi embriyonnda vücuda bi etkisi olamaz diye düşünüyorum bende,ki bunu doktoruma sorduğumdada şişkinlik olabilcğini göbeğin o haftalarda belli olamaycğını söyledi