Elif927 aynen doğru söylüyorsunuz, bir de genişe her zaman çare var 😊 beden olarak hala kotlarım falan oluyor sadece göbek kısmı açık bir miktar. Şu an 40 diyebiliriz ortalama olarak. Montu 40 mı alsam 42 mi onda kararsızım kalıbı çok genişse sonrasında kullanımak için de aşırı büyük olmasını istemem.