Fhaktas hayır anlamadığım en son temmuzda maaşlara zam geldi maaşlara zam geldi diyip zam yapıldı ama ondan sonra bile iki ayda bir hastaneler zam yapıyor yani bu kadar standardı bozmaları hoş değil bence ama . Elimiz mahkum veriyoruz işte napalim. Her gittiğimde bir belirsizliğe gidiyorum . Artık önüne gelen giydiriyor kim kime ne yedirirse . Sözde Müslüman bir ülkeyiz ama firsatçılıkta bir numarayiz . gerek kiralar gerek ev fiyatları gerek hastane fiyatları gerçekten serbest piyasa olmaktan çıktı. Umarım Bi dur noktası gelir .