Abc34 kesınlıkle zeynep kamıle gıtmeyın , zaten randevu aldıgınızda, işte bilmem ne hekım ve ekıbı tarafından ranndevuyu onaylıyormusunuz dıye soruyorlar ya, oraya gıttınızde asıstanlar oluyor, tabı sızın tercıhız ama başka hastane arastırın orası berbat bıyer, bı kere gıttım daha önunden gecmem