teyzoslar simdi biz 27+6 haftalığız fakat benim tosuncuk kızcem 29+6 yani benle o da bir hafta atlamıs olucak kendisi 5. aya kadar 1 hafta 5. aydan sonra da 2 hafta şeklinde hep önden önden koştu😂 şimdi sizlere sorum şu normalde tahmini doğumumuz 24 ocaktı fakat gittiğimiz doktor bana gecenlerde 10 ocak olduğunu söyledi bunları göz önünde bulundurursak ben bu kızceyi ne zaman doğururum sizce☺️🙈 doktor iri bir kız olacağını söyledi sizce bu 2 haftanın ne gibi bir zorlugu olur dogumda ne gibi sıkıntılar yaşarım ve ne zaman dogururum cunku 40dan hesaplarsak 10, 37den hesaplarsak 7 haftamız kalmıs olucak ve daha hic bisey hazır değilllll🥺