52 kilo ile hamile kalmıştım ben hep çok yemek yiyen bir insandım zaten ama metabolizmam hızlı çalışıyordu şu an 60 kiloyum 30+5 teyiz bir kaç hafta önce 63 kiloyu görmüştüm doktorum biraz daha dikkat etmem gerektiğini söylemişti şu an kepekli ekmek tüketiyorum her öğün tıka basa yemiyorum artık ve gerçekten sonucunu görmeye başladım az az yiyip sık yemek en mantıklısıymış geç oldu ama anladım bu arada aldığım kilonun hepsini de son 2 ayda aldım 🙈😅