Busens çok zor 🙁 cıkarttım bol bol. 🙁 bolca su ictim midemi yormayacak saglikli seyler yedim. Salata gibi. Yagsiz tavuk gibi. Peynir laktozsuz süt, Benim icin en iyisi yogurttu. Bircok seyden tiksindim. Yemek eziyet gibi geliyordu. Ilac verdi doktor korkumdan asla kullanmadim. Sabrettim 14 15 haftalar gibi gecti. Cok sukur.