Simgecikk Hamişler 5 aylık hamileyim ve gece açıkmalarım oluyor napmalıyım sizce? Birde bu aya kadar kaç kilo aldınız?
Sevvl Simgecikk yemelisiniz😂😂😂 ben 6 kılo aldım 16 hafta ikiz gebelik ama çok çok çok zayıftım onum etkılı olduğunu düşünüyorum
Mello29 Simgecikk Ben de 20 +5 teyim gece gündüz hep acim ama yemiyorum. Reflüm var bir de kabizlik problemim o yüzden 10 haftadir falan dogru düzgün gulutenli bir sey yemedim şeker yemedim aksam 8 den sonra bir sey yemedim yine de 4 kilo aldim. Hamilelikten önce herseyi yerim kac kere hamile olucam sanki diyordum ama kilo almak hormonlarinda etkisiyle psiklojimi bozmaya basladi o yüzden sadece bebege faydasi olan seyleri tüketiyorum bol bol su iciyorum.
Mer93 Simgecikk yüksek kalorili yiyecekler tüketmeyin hem gereksiz kilo yapar hem sizi rahatsız eder yulaf süt yoğurt kefir muz bu tarz yiyecekler hem açlığınızı bastırır hem kilo yapmaz
Sanal_koala00 Simgecikk 23+1 günlüğüz bende sürekli acıkıyorum ama ekstra uykudan uyanıp yemiyorum reflüm var midem aşırı rahatsız oluyor 😌 sende öyle sorun yoksa ye gitsin yarasın şifa olsun 😌
ilozdemir Yoğurt ve ya kuruyemiş yiye bilirsiniz. Ben çok acıktığımda gece probiyotik yoğurt ve 1dilim çavdar ekmeği yiyorum. Yoğurt içine salatalık da doğraya bilirsiniz. Bazı geceler yanıma ceviz,badem koyuyordum
Summerwine Simgecikk 20+2 deyim gece acikmamak için akşam 9 gibi küçük bir ara öğün yapıyorum.Biraz kuruyemis,meyve filan.Ben hemen kilo aldım yapısal olarak müsaitim o yüzden bir de gece kalkıp yesem hiç önünü alamam.Boyle geçistirdim
Summerwine Simgecikk küçük bir şeyle geçiştirmeye çalışın ya da bir doktorla görüşün şekerlik bu durumda olabilir