Sevdaoz1 Hiç adet görmeden öteki ay hamile kaldım. Rahim hazırkrn cabuk tutar korunmana gerek yok demişlerdi
16_hmyr_16 8 ay sonra hamile kaldım 15+6 dayız şuan ikizlerimde Rabbim isteyenlere hayırlı evlat nasio etsin inşallah
1fatma_nurr Rabbim herkese hayirisiyla nasip etsin bende temmuz 7 kürtaj oldum 3 ay dinlenme süresi verdi şuan 4. Aya girdim bakalım hayırlısı 🤲
Nursaygi 1fatma_nurr 8 ay sonra ama tabi 8 ay boyunca korunduk hiç denemedik korunmayı bıraktık ilk denemede tuttu çok şükür. 🙏🏻 şimdi 10+2’deyiz inşallah bunu sağlıkla kucaklamak nasip olur.. 🙏🏻🤍
1fatma_nurr Kızlar sizinde ilk denemeden sonra sol kasıklarınzda falan bır ağrı oldumu hafif sanci gibi ara ara ben düşük yapali 4 ay oldu o surec bittikten sonra ilk korunmayi biraktğmzda ilk denemede böyle bir şey oldu sol kasiklarimda bir sanci ara ara böyle