Dilacan01 Msalbyrk ben 12 +2 yim . Canim bende de o his var suan ama 9 10 haftalikken agzima lokma aldigim an cikariyodm. Gun boyunca birsey yiyemiyordm. Ama o gunlere gore suan cok cok iyiyim.
Mnlya Msalbyrk 19 haftalıgım bende oleyım canım ozellıkle sabahları kahvaltıdan sonra kusuyorum bende bulantı hapı ıcıyorum ıyı gelıyor allahtan
Msalbyrk Dilacan01 4 aya kada yasadim da. Hc yoktu bayadr . Birden 2 gndr yasaynca 20 li haftalarda oluyomu dye merak ettm.
Msalbyrk Mnlya benm basndan beri oyleydi 16cı haftada kesldi herseyi yemeye baslamstm. Smdi 2 gundr byle olunca korktm ne blm 😑
Mnlya Msalbyrk canım benımde bulantılarım 15 haftda kesıldı sonra sabah bulantıları. Sureklı oluyo o gecmıcek heralde bence korkma bısı yoktır :)