Bir şey soracağım ebe bana 37 ncı haftadan itibaren adaçayı iç dedi ama geçen persemve doktore gittiğimde doktor bebeğin 36+1 olduğunu söyledi ama uygulamaya göre 36+3 du şimdi ben 37 haftalık oldum uygulmaya göre doktorun ultrasonda baktığına göre beklemem gerekiyor mu çarşambaya kadar