Sezaryen doğum yaptım tam 58 gün kanamam oldu ara ara adet kanı ara ara damla şeklindeydi ama kanamanın olması karın şişliğimin inmesine ve sezaryenden sonra kalınıyor denilen göbeğin erimesinde işe yaradı bence adet süreniz de uzunmuş o yüzden korkmayın kanamanızın olmasına bende doğumdan bir hafta 10 gün sonra kontrole gitmiştim normal gözüküyor dedi içinizin rahat olması için bi dr görünün isterseniz