eylulicten Merhaba hanimlar, en erken gebelik belirtileriniz neler oldu? Benim mide yanmasiydi ama gebe oldugumu hic dusunmedim acikcasi😊
denizarenmom eylulicten reglime 1 hafta kala bel ve kasik agrisi yasamaya basladim tabii gebelik beklemedigim icin hep regl olcam dusuncesi vardi ve reglm 8 gun gecikince test yapmistim oyle ogrendim 🙏
323832 eylulicten siddetli kasik agrisi yasadim iliskiden 1 hafta sonra 3 gun sonrada kan verdim 7.7 cikmisti adetime de 10 gun vardi baya baya erken ogrenmis oldum
edosvebebisi Benimde mide yanması vardı normalde hiç midem yanmazdı ilk defa olmuştu test yaptım pozitif çıktı
en_guzel_emanetlerim denizarenmom ay şimdi düşününce benimde 1 hafta öncesinde başlamıştı mide yanması ne bilim hamilelik belirtisi olduğunu 😂 sadece kasıklarımda bir gün kramp oldu bir günde belimde ağrı oldu sadece birer gün hemen geçti hiç belirti vermedi diye düşünürken dün beta hcg 115 çıktı 🥰🥳
Sltn66srkn 323832 ya gercektenmı benmde şuan varsa eğer uygulamada 2 hafta 4 gunluk gosterıo acaba kan versem çıkarmı olup olmadı adetımede 9gun var
gamzeminaaa 323832 benimde 9 gün vardı 20 çıkmış. Daha da vermedim kan tahlili bizde de mi var şimdi🤭🤭🤭 daha 6 gün var belim çok ağrıyor
Alimenur eylulicten adetten iki hafta öncesinde ara ara ve kısa süreli karın ağrım ve göğüs ağrılarım olmuştu Ve uyku çok fazlaydı sürekli uyuyodum ayakta bile uyuduğum oluyodu Bir gün gecikmeyle pozitifi gördüm
Tubatgn eylulicten Google amcaya “hamilelik belirtileri nelerdir?” yazınca çıkan bütün belirtileri sonuna kadar yaşadım 😬
eylulicten Tubatgn benim iliskiye girdigim andan beri mide yanmasi oluyordu ama dedim her zaman ara ara oluyor yoktur oyle bir sey dedim. Adete var 7 gun esim hamilesin ruyamda gordum dedi de test yaptim 😂😂
Tugce1610 Adet günüme 6 gün var normalde göğüs hassasiyeti yaşarım ama bu ay göğüslerimde yanma oluyor damarlarım yanıyor bir güzel başına gelen oldu mu bu da bir belirti mi
seruveni Tugce1610 bence kesinlikle o acinin farkini hissediyorsunuz. Normaldeki acisindan cok daha fazla oluyor
busranne96 Tugce1610 evet normal adet olacagınki agrıdan cok farklı oluyo. Ben evin için yürürken gögüslerimi tutup yürüyodum. Yürürkenki sarsıntıyla bile cok can yakıcı oluyodu.
Lokumum9593 eylulicten ben idrar testi yapmistim negatif cikmisti cok uzulmustum. Aradan bi kac gun gecti midem bulandi uyku hali ve karin agrilarim basladi bende baska bisey var dedim. 😍 meğer kızım varmış 🌹😍
Eldgrn eylulicten bol uyku benim gec döllenme oldu öğrendiğimde 2 buçuk haftalık sayılıyordu sata göre 5 haftalik sayılıyordu ful adet belirtisi yaşadım sonra full uyku 5.67 ile öğrendim