Selam arkadaşlar 31+2 haftalığız bebişim 1615 grm (biraz düşük 🥹), Femur uzunluğuda 57.2 mm doktor biraz kısa dedi bacağına, kilosuda azmış,21 haftalıkken tam tersi çok iri bir bebek 4 hafta önde gidiyor dediler o sebepten 2 defa şeker testi bile yapmıştım,bu gittiğimde biraz şaşırdım açıkçası sizlerde nasıl durumlar hepimiz sağ sağlim kucağımıza alalım inşallah 🥰🥳