Benimde geç döllenme olmuştu 2 hafta bu yüzden evdeki testlerde çıkmıyordu ben ısrarla 10 tane yaptım sabah akşam öğlen erken gebelik testi de aldım 45 teleye ordada çıkmadı 1hafta geçti adetim kan verdim özel bir tip merkezinde com düşük çıktı 12.87 gebelik var dediler hastaneye gittim kese görünmedi doktor moralimi bozdu nerden biliyosun gebe olduğunu evdeki yaptın dedi hayır hastanede test yaptım dedim sağlıklı bir gebelik olmayabilir adet tarihine göre şuan 5 haftalık nasıl kese görünmüyor dedi sağlık ocağına gidip bir daha kan verdim yine düşük çıktı 80 miydi neydi oradaki doktor çok düşük dedi HCG hastaneye git dedi ağlarım üzüldüm bir kaç kaçta bdkledim alttan baktılar ve kese var dedi çok şükür sonra kalp atışını dinledim sonra iki tarama testi derken cinsiyeti öğrendim şimdi bekliyorum kızımı umudunuzu yitirmeyin