Kızlar merhaba. Bugün 32. Hafta kontrolüm vardı. Bebeğim kız. Boy 42 cm kilosu 1500 gram dedi doktor. Bu haftadan sonra asıl kilo almaya başlar dedi doktorum. Ama burda bu haftalarda olanları okudukça kilosu az geliyo ve gerçekten stres yapıyorum. 😔 Yememe içmeme de dikkat ediyorum. Muz süt çiğ kuruyemiş yumurta tüketiyorum. Daha ne yapmayalım bilmiyorum 🤷🏼♀️ Tabi ki en önemlisi sağlık 🙏🏻 Ama anne yüreği şimdiden yükleniyo sanırım sıkıntı yapıyorum kendime ☹️ Sizce az mı ne yapmalıyım daha nasıl beslenmeliyim