Elanurakgun20 merhaba, sürekli sizin postunuzu görüyorum, gercekden cok fazla stres yapıyorsunuz, o yuzden yazmak ıstedm, bıraz akışına bırakın hem kendınız bedenen ruhen ve manen daha ıyı hıssedeceksınız, bu kadar kafanıza takmayın en buyuk sorun stres zaten. ınşallah en kııza zamanda müjdelı haberı alırsınız