gokce66 Kızlar deterjan hazneli Mob kullanan oldu mu? Alınır mı sizce ? Uzaktan bakınca cazip geliyor da😊 bu hafta gelecekmiş Bim e
Summerwine gokce66 parex in kullanıyorum kesinlikle çok büyük rahatlık.Kovayi doldur,suyunu değiştir,kaldır derdi yok mis gibi.Yaninda bir de bir sürü yedek bez aldım çok kullanışlı oluyor
HanifeAhmet gokce66 bende deerma kullanıyorum çok güzel ve pratik ama yedek bezi mutlaka olmalı köşelerden bazen çıkmıyor ıslak mendille alıyorum köşe yerleri birde çok çabuk kirleniyor 😊😊 her kullanımdan sonra ben yıkıyorum mutlaka kullandığım bezlerini
Kelebekk-0307 Gulo0106 bende hamileyken deerma almıştım cokta severek kullanıyordm pratik olduğu için ama benimkinin kısa sürede fisfisi bozuldu sizde de oldu mu ? Su an püskürtmüyor pek haliyle çöp oldu
Gulo0106 Kelebekk-0307 ben ortalama 1.5 aydır falan kullanıyorum daha yeni o yüzden bir şey diyemiyorum
Summerwine gokce66 ben direkt benimkinin markasından aldım ama öyleyse daha iyi olur hangisi uygunsa onları alırız ☺️
Gulo0106 gokce66 evde cifin yüzey temizleyicisini kullanıyordum onunla yaptı ama daha önce ki mopum da yapıyordu temizleyiciyi değiştirdim yapmadı
gokce66 HanifeAhmet yedekler her yerden temin edilebiliyormuş doğru mu? Bir de hazneye ne koyuyorsunuz ? Bazı temizleyiciler iz yapio