dilann22 Kızlar 2 hafta önce 41 süt kartı verdiler mesaj gelince kullanabilirsin dediler ama hala mesaj gelmiyor size ne Zaman gelmişti nereye sorabilirim?
Hulya-27 dilann22 canim bana da mesajj gelmedi ama gittim direk oraya sordum oradan da aldim geldim.gebze deyim ben isu nun yanindaki ek hizmet binasindan aldim
Rapunzelinanasi dilann22 tam net hatırlamıyorum ama 2-3 hafta içinde gelmişti. Toplu yatırıyorlar paraları bazen o da ayın belli bir gününe denk geliyor olabilir. Bir süre daha beklerseniz mesaj gelir
hunilimom dilann22 bı kaac ayı buluyor ya mesela 28 de başvuru yapılıyor ama 31den sonra felan mesaj geliyor önceden parça parça idi şimdi hepsini yatiriyorlar sanırım benim doğumdan sonra hepsi yattı
Meydi dilann22 bana da mesaj gelmedi 36 haftalık olduk. Sağlık ocağına sorduğumda direkt belediyeye gidin dedi. Uğraşıp gidemedim. Eskiden ay ay yapıyormuş simdi tek sefer yatiyormus
Gamzedyilmaz1 dilann22 Mesah gelmiyor zaten bana da gelmedi. Ben 153 ü aradım 41 kart bakiye sorgulama diyip kart numaranıxı girdikten sonra içindeki bakiyeyi size söylüyor.
Hulya-27 Biricik_1 dogumdan 3 ay once ve 3 ay sonra verilen karta para yatiriyolar sut market ve giyim de gecerli
meraklianneadayi23 Hulya-27 Sizede süt çok geç geliyormu ben gaziantepteyim geçen ay 60 gün sonra geldi normalde 45 günde bir gelmesi gerek diye biliyorum.
hunilimom Esmakrds 28. Haftada onlar otomatik başvuru yapıyorlar size son kontrol için çağırıyor sağlık ocağı o zaman söylerler ama bazıları unutuyor siz yine de hatıratın
hunilimom Leylazerr Kocaeli’de olan herkese veriliyor maddiyat önemli değil.isin önemli degil zaten çok da bişe değil yani 75 TL felan aylık