Sira Kızlar bugün itibariyle 39+6 oldum oğlum bir türlü gelmek bilmiyor, çok aktif biri olmama rağmen tık yok. Ne olacak böyle bu haftalarda olup doğum yapan var mı?
Salihake Sira aynı durumdayız bizde 39+6 dayız ve hâla beklemedeyim çalışırken iyiydi de izne çıkınca kafamda hep ne zaman doğacak sorusu😂
Sira Tekoshi kontrole gittin mi peki, gittiysen doktorun ne dedi? Hiç belirtin falan yok mu senin de ☺️
Tekoshi Sira dün ntsye bağladılar alttan muayene ettiler hiçbir belirti yok doğumla alakalı, doktor haftaya randevu verdi yine, eğer kendi gelmezse 13ünde biz müdahale edeceğiz dedi 😕
Sira Tekoshi yaa umarım kendi gelir de o kadar beklemezsin ya, benim de Çarşamba günü randevum var inşAllah bu hafta içi gelir. Rabbim yardımcımız olsun, bebiş gelirse mutlaka yaz ☺️☺️
Minigimle Tekoshi 13 cok geç degilmi okadar bekletiyolarmi benimde 40+2 bugün suni sancıyla baslatilcak büyük ihtimal
Tekoshi Sira en hayırlı zamanda en sağlıklı şekilde gelirler inşallah, bakalım kimin doğum hikayesini önce okuyacağız burada 😅
Ferihaa35 Minigimle biz de 40 +3 olduk fakat suni sancı veripte başlatıcaz denmedi. 41. Haftaya kadar bekleyelim dendi. Siz neden beklemiyorusunuz acaba😊
Sira Minigimle randevumun olacağı zaman tam 40+2 oluyorum ben de acaba 41. Haftayı bekleyip mi bir şeye karar vereceğiz doktorumla yoksa bir hafta daha bekletir mi?
Sira Ferihaa35 bana da geçen hafta 41. Haftaya kadar bekliyoruz dendi, umarım sezeryana mecbur kalmayiz.
Ferihaa35 Sira inşallah🙏 sezeryana kalmamak için bnde dua ediyorum ama yine de Rabbim nasıl nasip etmişse öyle gelicek artık ne yapalım elden ne gelir😌
Ebrunur1234 Bende 39+3’üm ama gelen giden yok hala😂 bugün kontrolüm vardı. Vajina bölgemde aşırı baskı hissediyorum, doktor alttan muayene etti açıklık yok dedi. Nst de sancım da çıkmadı. Heyecanla bekliyorum bende ☺️
Mlsblnsy 39haftalik bizde de.tik yok haftaya yine gel dediler tam 40 oluyorum randevu günümde bakalım nolcak bu hafta ici gelse bari🤷♀️