Deletedmom_1003 1 fincan içebilirsin. Ben kendim gaz sancısı çektim çok kötü birşey hemen 1 fincana 2 çay kaşığı kimyon koydum tepeleme sıcak suda koydum biraz demlendi süzüp içtim. Yarım saatte kesti sancımı. Bebişimde çok huzurlu uyumuştu o gece. Bide her yemeğine muhakkak kimyon ekle. Bu sayede herşeyi yiyebiliyorum çocuklarımın ikisindede gaz sorunu yaşamadım çok