Bskrt Kardii benmde Kalben Dua çok hoşums gitmşti 😊😊 Ama rosa teleffuz olarakta zor gibi biraz Çisem daha güZel
Kardii Agg0207 Demi diğeri daha güzel hep aklımda o vardı da rosa ismine denk geldim daha demin olur mu olmaz mı bi fikir alayım sizden dedim 😊
Kardii moms06 benim matematik öğretmenimdi 6. Sınıfta çok güzel çok akıllı birisiydi aklımda kaldı hep bekarlığımdan beri çok istiyorum çevremde hep mira aymira hira ismi var heo aynı bu isimler kimsede yok kulağa da çok güzel geliyor 😍
selenemiss Kardii illa dinli bişey olsun diye ne uğraşıyosunuz milyon tane güzel isim var dua nızı edin ama isim olarak dua diye ismim olsa 18’imin gelmesi için dua ederdim hemen değiştirmek için :)
nursena Kardii yerinde olsaydım mutlaka rosa dua koyardım 😂 benimkine kaynana karıştığı için o şansım yok
Kardii Mutlulugum evet yabancı isim bian için kulağıma hoş gelmişti ama uygun değil dua isminin yanına 🤔 Çisem Dua çok güzel 😊
Kardii ezgiolcan Benim hoşuma gitti benim tercihim sonuçta ben sadece yanına hangisi yakışır diye sordum :)
Kardii selenemiss bu benim tercihim dibli olsun diye uğraşmadım bekarlıktan beri hayalimde ki isim ben başına hangisi yakışır diye sordum sonuçta iki ismi olucak hangisini kullanmak isterse onu söyler çevresine ben yine iki ismiyle seslenirim :)) o senin tercihin
Kardii nursena oğluma kayınpederimin ismini vericem mehmet yanınada ben poyraz ismini ekleyeceğim kızda karışmayın dedim onlara ben 😂
Kuzey_irmak Çisem cisem olarak yazılacak ilerde sıkıntı olabilir Rosa kulağıma güzel gelmedi ,Dua yerine Duhan da olabilir gerçi anlamı kuşluk vakti ama en azından Dua ettim ,dua edin diye ilerde şakalaşmalar olmaz sadece öneri 🌸🤗
Kardii Kuzey_irmak yani duhan erkek ismi var çevremde o isimde birisi rosa benimde içime sinmedi ama zaten iki ismi olacağı için arkadaşlarına istediğini söyleyebilir ismi olarak 😊