Zamanında lazere gitmiştim bayağı azalma olmuştu gebelik olunca lazeri bıraktım ama çıkmaya başladı tekrar jiletle aldım eskisi gibi çıkmıyor ama yine de çıkıyor şimdi 26+1 haftalık hamileyim genital bölgeye ağda yaptıracağım şimdi başlayacak olmam sorun olur mu bebeğe zararı var mı