Arkadaşlar bisey sormak istiyorum. Kadın Doğum uzmanım bana kansızlık için gynoferon,bacak kramplarım için magnezyum,takviye için elenetal 2 verdi. Sonnradan da balık yağı ekledi elenetal omega 3 destekli ama bu yeterli değil dedi. Ayrıca d vitamini yağ kullanıyorum. Geçenlerde de vajinal akintim için antibiyotik ve vajinal krem verdi kullanmaya başladıktan sonra ellerimde ayaklarımda kabarcıklar oldu kaşıntılı ve ağzımın içi full aft suanda yemek yiyemiyorum
Sonra dokunmuştur dedi biraktirdi onlari allerset diye bi ilac verdi napiyo bu doktor ben anlamadım doğru mu yapıyor acaba yoksa çok ilaç içiyorum diye dokunuyor mu anlamadım.