yagizegemom ilaydaaltann_ üçlü tarama testini yapmadan dörtlüyü yaptı benimkini ikili testimde bi sıkıntı çıkmamıştı
yagizegemom Humzee16 Detaylı da hiç bir sıkıntı çıkmadı çok şükür normalde 17. Haftada yapılıyormuş Dörtlü benimkini 15+6 da yapmıştı bebekte 1 hafta geriden geldiği için yüksek çıkmış ama şuan bi sıkıntı görünmüyor çok şükür 🙏🏻