Dilosss00 Sabah uyandığımda çok şiddetli akıntım geldi ve ardından afedersiniz ishal oldum.Karnım çok kasılıyor,sertleşiyor bir de çok başım dönüyor 36+1 haftalık oldum bir anda halsizleştim doğum belirtileri olabilir mi?
hunilimom Dilosss00 ishal doğum belirtisi olabilir benim iki gebelikte de olmadı 😂 sertleşme bebek kendine yer ayarlıyor akıntım da baskıdan olabilir son haftalarda beyaz akıntılar normal
Dilosss00 Lütfen daha önce doğum yapmış biri veya bu konulardan anlayan biri bana yardımcı olabilir mi