1995_ Bebis_annesi51 vallla dayanamıyorum artık canım ikinci gebeliğim birde benim hemen doğsun istiyorum valla. Ne yatabiliyorum ne kalkabiliyorum kızım bile diyo iyice sisko oldun anne 😂😂
Bebis_annesi51 1995_ anladım canım baya ağırlaştın demekki 😅 çünkü benim geçenlerde sancım çıktı korktum hani gelcek diye biraz daha beklesin dedim bu zamana kadar geldik bakalım hayırlısı. Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin hepimize inşallah 🤲🏻
tubasd 1995_ yarın 37 olacağım nasipse benimde 2 . Doğumum olacak ama acelem yok ilk çocuğumla başbaşa son zamanlar diye düşünüyorum. Sizin ilki kaç yaşında
1995_ Bebis_annesi51 valla kızım 40+2 de gelmişti bu o kadar beklemesin diyorum 😂😂 aslında ilk hamileligimde 25 kilo almıştım daha agirdim bundada şimdiye kadar 11 kilo aldım ama daha ağır hissediyorum halsiz falan erkek çocuk diyemi bilemiyorum gerçi hep derlerdi her hamilelik bir olmak diye
Bebis_annesi51 1995_ yaa maşallah aynen o kadar da beklemesinler ya 😊 cinsiyet bizimde erkek 💙 aynen her hamilelik bir olmaz diyorlar ama hayırlısı bakalım yaa
Gzm012 Bebis_annesi51 1 aydır gelişim geriliği başladı 2500 gramiz 35 haftayla uyumlu çıkıyor ölçüleri
1995_ tubasd orası öylede onunlada rahat vakit geciremiyorumki son zamanlarim diye hemen bı ağrı bı halsizlik başlıyor.. 4 yaşında canım