Kızlar selam çok moralim bozuk. Kontrol de bebeğin baş çevresi 2 hafta geri. 27 hafta dayız ama baş çevresi 25 çıktı. Doktor tamamen beslenmemden kaynaklı olduğunu söyledi cnku aayrintili ultrason da ve diğer ultrasonlar da hep haftası ile uyumluydu. Son 2 3 haftada oldu nolduysa. Protein olaan ürünleri çok tuketwmiyorum koktuğu ve tiksindigim için. Bunu duyunca da ciddi vicdan azabı çektim ve çekiyorum bugün diyetisyen e gideceğim protein diyeti uygulanması lazım dedi doktorum. Bu durumu Yaşayan var mı sonradan duzeldi mi bebislleriniz? Yaşayan varsa fikir versin akıl versin lütfen🙁