Cinarsaitinannesi Zln2152 ben keseyi 4+5 de gordum ben erken ogrendim adetim gecmemisti o yüzden 5+4 de gidince kalp atışını gosterdi doktor belki de cihaz kaynaklıdır bu kadar erken kese gormemiz bilmiyorum
Haticem5467 Cinarsaitinannesi ben suan 5+5 gunluk hamileyim kese 5gun once göründü şimdi kalp atışını duyabilirliyim acaba bende cuma kontrolüm ama icin içimi kemiriyor
Cinarsaitinannesi Haticem5467 sizde benim gibi erken görmüşsünüz keseyi bence kalp atışı oluşmuştur size de doktor dinletmez gösterir sadece
Asuttt Haticem5467 ben 5+5 tam bugün gittim kalp atışı duyulmadı sadece kese oluşmuş 10 gün sonraya randevu verdi
Asliormanci Suna34 valla degil diyorlar bende sorunlu hamileleiğimden sonra acele ettim canım doktor sorunca tamam dedim
Asuttt Feslegenn 1.7 cm 🤗 ya hep okuyorum kese boş olabiliyomış falan Allah göstermesin :( asıl kalp atışı duymak gerekiyormuş
Feslegenn Haticem5467 Asuttt 7-8 de duyan çok daha fazla endişe etmeyin kendinizi bunaltmayin lütfen çevremde hep öyle genelde 6 ninnsonu 7 ninnbasinda duydular tabiki insan heyecanlanıyor duymak istiyor
Haticem5467 Asuttt sabah oldu saat kaldı bebeğimin kap atışını duymak icin gitmeme insallah duyarım kızlar dua edin