Melikezturk 38+4 haftalığız. 3 gündür tansiyonum 13-9 civarı çıkıyordu. Bugün kontrolde dr a söyledim. Kan ve idrar tahlili istedi. Idrarda protein cıktı. Yatış verdi. 1 gün boyunca tansiyon takibi yapılacak dedi. Şuan yatıyorum hastane de.. Inşallah sıkıntısız çıkarım yarin. eğer yüksek devam ederse bebeği bekletemem dedi. Suan tansiyonum normal devam ediyor.👍