Kızlar 7 haftalık hamileyim aşırı derece de mide bulantım var daha önceki hamileliğimde prilam kullanmıştım iyi gelmişti ama bu sefer iyi gelmiyor sanki devlette bi doktora gittiğim içinde pek ilgilenmedi oyuzden bende kendim diğer hamileliğimdeki gibi prilam kullanmaya başladım ama fayda etmediği için sağlık ocağından başka bi ilaç yazdırmak istiyorum sizler hangi ilacı kullandınız