Şeker yüklemesinde açlık sınırda çıktı endokrine gittim oda şeker takibi yapmamı aynı zamanda diyet yapmamı söyledi diyet de yapıyorum hergun de ölçüm yapıyorum fakat daha yüksek çıkmaya başladı psikolojik olarak kafaya takmaya başladim neden böyle oluyor acaba ?