Alevgmsarkn 29+5im kıyafetleri yikayip utuleyeyim 32 de çanta hazirlarim diyorum erkenden yapmamın zararı var mı ? Posetleyip koyacağım
seyma9188 Alevgmsarkn Kendini nasıl rahat hissediyorsan öyle yap bence bazıları ileriki haftalarda çok ağırlaşıyor bu yüzden zor oluyor.Ben de 29+4 teyim 33-34 gibi hazırlamayı düşünüyorum.Hareket alanım çok kısıtlı değil fazla kilo almadığım için rahatım şuan için.🥰
Annesininportakali53 Alevgmsarkn size bağlı tamamen hastane çantası için 34. Hafta uygun mesela ben 33 te yıkayıp yavaş yavaş 34. Haftada bitirip direk hastane çantamı da hazırlamıştım şuan 35. Haftadayim birden ağırlık çöktü bu hafta