enesayazmoom 32+6 haftalığım, 28. Haftada sağlık ocağında ki hemşire aradı. 41 kart verilecekmiş. İçerisine cüzi bir miktar para verilecekmiş her ay yüklenecekmiş. Doğumdan önce 3 ay doğumdan sonra 3 ay gibi bi süreyle bu kartın geçerli olduğu marketlerden süt alabilecekmişiz. Ben böyle anlamıştım. Kocaeli belediyesinin yaptığı bir uygulama diye biliyorum açıkçası baska işlerde var mı yok mu araştırmadım